Modei ne vienmēr ir kaut kas jānozīmē vai jāapzīmē. Iespējams, mēs pievēršam tai pārāk lielu uzmanību. Dažkārt mode ir tīras izklaides un fantāzijas rezultāts, ko modes mākslinieks Karls Lāgerfelds prezentēja zīmola Chanel pavasara/vasaras 2019 kolekcijas apģērbos.

Foto: AFP/SCANPIX

Modes mākslinieks Karls Lāgerfelds, Parīzes modes nedēļas laikā, līdz nepazīšanai bija pārvērtis Grand Palais iekšpusi. Viņš burtiski bija ienesis okeānu telpā. Modes skatē bija radīta īsta smilšu pludmale un okeāns ar reāliem viļņiem. Prezentējot pavasara/vasaras 2019 apģērbu kolekciju, Lāgerfelds ir uzsvēris zīmola Chanel luksus kvalitāti un greznumu.

Foto: EPA/SCANPIX

Chanel jaunā apģērbu kolekcija piedāvā jautru un brīvu pludmales apģērbu. Tas ir skaists, klasisks un savā ziņā netradicionāls ierastajam Chanel. Apģērbs ir lieliski piemērots pludmales brīvdienām Francijas dienvidos.

Foto: RS/SCANPIX

Lāgerfelds šajā apģērbu kolekcijā izcēlis retro logomāniju, spilgtas krāsas jakas un 80 gadu apdrukas, piesakot arī triumfu 80 gadu beigu un 90 gadu sākuma stila atdzimšanu, modē atgriežot bleizerus un pieguļošus šortus.

Foto: AFP/SCANPIX

Chanel jaunā kolekcija piedāvā arī plašu aksesuāru klāstu, ko Lāgerfelds apspēlējis pludmales tematikā – rokassomiņas pludmales bumbas formā vai no frotē dvieļa auduma. Tāpat izceļot, ka sezonā aktuāli kristāla auskari un jostas, kas simbolizē zīmola logotipu.

Foto: EPA/SCANPIX

Modes skatē tiek piedāvāts jauns veids, kā valkāt rokassomiņas, respektīvi, divas reizē.

Foto: EPA/SCANPIX

Modes skates beigās mākslinieks Karls Lāgerfelds iznāca no sava bungalo un jutās pagodināts un gandarīts par zīmola Chanel jauno apģērbu kolekciju.

Foto: