Pēc skandalozas kritikas saņemšanas no vides aizstāvju organizācijām visā pasaulē, Burberry ir paziņojis, ka pārtrauks dedzināt neizpārdotos produktus, kā arī pārstās tirgot dabīgās kažokādas. No 6. septembra zīmols Burberry ir pievienojies luksusa zīmolu grupai, kas pārgājis uz ilgtspējīgu produktu ražošanas politiku.

ŠĪ gada jūlijā tika atklāts, ka zīmols Burberry iznīcināja nepārdotās dizaina preces 28 miljonu ASV dolāru vērtībā. Intervijā ar mediju Business of Fashion, Burberry izpilddirektors Marco Gobbeti uzsvēra, ka luksusa zīmols ir apņēmies ievērot ētiskas modes principus.


View this post on Instagram

#AdwoaAboah, #EdieCampbell and #CaraDelevingne celebrate backstage after the February 2018 show . #BurberryShow #LFW

A post shared by Burberry (@burberry) on

Burberry skaidroja, ka lēmums par produktu dedzināšanas pārtraukšanu ir daļa no nākošās piecgades mērķiem, ko zīmols uzsācis jau gadu iepriekš. Burberry ir nolēmis realizēt ilgtspējīgu modes praksi un jau sākuši atkārtoti izmantot un pārstrādāt nepārdotos produktus, tāpat arī pievērsušies ziedojumiem un meklējot papildus iespējas, lai kļūtu videi vēl draudzīgāki.
Modes pasaulē ir ļoti izplatīta nepāroto preču dedzināšanas prakse. Zīmoli šo pieeju izmanto, lai novērstu preču pārdošanu par zemāku cenu, kas nozīmē vieglāku zīmola pieejamību, tādējādi atņemot luksusa kvalitāti.
Burberry ir nolēmis radīt jaunas luksusa zīmolu kvalitātes. “Jaunais luksuss nozīmē būt sociāli un ekoloģiski atbildīgiem. Šis uzskats Burberry mērķu pamatā un tā ir mūsu ilgtermiņa panākumu atslēga,” intervijā atklāj Marco Gobbeti.

Pārtraucot apģērbu dedzināšanu, luksusa zīmols Burberry ir izlēmis arī pārtraukt dabīgo kažokādu izmantošanu savās apģērbu kolekcijās. Tas ir vēl viens solis pretī pārmaiņām un ievieš būtiskas izmaiņas luksusa modes pamatprincipos.