Vasara jau viducī, bet uzticīgie tauciņi kā negrib tā negrib pazust? Atbrīvoties no dažiem liekiem kilogramiem varētu likties tik vienkārši, bet traucē kāds izšķirošs faktors – slinkums. Esam apkopojuši Top 5 diētas, kuras patiesi strādā, turklāt tev tin nemaz nebūs jāpiepūlas.
Lielākoties šķērslis sapņu figūras iegūšanai ir visai banāls – slinkums. Tiesa, lielākā daļa diētu ir domātas, lai tu pilnībā mainītu ēdienkarti un ēdienreižu skaitu, kā arī regulāri trenētos. Bet ne visi tam ir gatavi. Tieši tādiem cilvēkiem izdomātas slinkās diētas.

Kefīra diēta

Foto - Unsplash
Foto - Unsplash

Kefīrs ir dabisks produkts, ko iegūst no pilnpiena fermentācijas procesā, ko izraisa pienskābās baktērijas.

Nogatavošanās laikā kefīrā veidojas fermenti, vitamīni un antibakteriālas vielas, tādēļ tas darbojas kā antioksidants – uzlabo ārējo izskatu un pat paildzina jaunību.
Diētas būtība: katrā diētas dienā nepieciešams izdzert 1,5 litrus kefīra un apēst kādu papildinošu produktu (vienu dienā). 1. diena – 100 grami vārīta vista, 2. diena – 100 grami liellopu gaļa, 3. diena – 100 grami zivs, 4. diena – 5 vārīti kartupeļi, 6. diena – augļi un dārzeņi, 6. dienā ir atļauts tikai kefīrs, 7. diena – iziešana no diētas, kad kefīram lielos daudzumos tiek pievienots negāzēts minerālūdens.
Ilgums: ne vairāk kā nedēļa. Ieteicams atkārtot ne biežāk kā reizi sezonā.
Rezultāts: mīnus 3-4 kg.

Gurķu diēta

Foto - Unsplash
Foto - Unsplash

Gurķu sastāvā ir 95% ūdens, tas satur daudz šķiedrvielu un turklāt tam nav augsta enerģētiskā vērtība – 100 grami satur tikai 15 kalorijas. Tas viss gurķus padara par neaizvietojamu diētas produktu.
Diētas būtība: pamats šai dietai ir gurķu salāti ar zaļumiem un dārzeņiem, kas aizdarīti ar ēdamkaroti eļļas (olīveļļa, linsēklu vai sezama eļļa), lai organismu bagātinātu ar taukvielām. Būtiski: salātiem var pievienot garšvielas, bet ne sāli. Turklāt gurķiem jāsastāda ne mazāk kā puse no pagatavotā ēdiena.
Diētas piemērs: brokastis – sagriezti gurķi, kāposti, zaļumi + rudzu maize; pusdienas – sagriezti gurķi, burkāni, zaļumi; launags – sagriezti gurķi un zaļumi; vakariņas – sagriezti gurķi, tomāti, sīpoli.
Ilgums: nedēļa.
Rezultāts: līdz mīnus 4 kg.

Griķu diēta

Foto - Pixabay
Foto - Pixabay

Griķu diēta ir viena no visvērtīgākajām, vienkāršākajām un tajā pašā laikā efektīgākajām mono diētām. Tā patiks griķu cienītājiem, jo bez griķiem neko citu ēst nedrīkst.
Diētas būtība: griķi tiek gatavoti bez sāls, garšvielām un mērcēm. Netiek atļauta arī eļļas vai piena pievienošana. Griķus var ēst neierobežotā daudzumā, bet pēdējai ēdienreizei jābūt līdz pulksten 19.00. Ja tevi joprojām moka bada sajūta, ir atļauts izdzert glāzi pēc iespējas liesāku kefīru.
Ilgums: nedēļa.
Rezultāts: līdz mīnuss 5 kg.

Ūdens diēta

Foto - Pexels
Foto - Pexels

Jāsāk ar to, ka šī diēta neliks tev visu nedēļu dzert tikai ūdeni. Taču cietas barības ēšaan gan ir aizliegta. Visam, ko tu ēd, ir jābūt krēmzupu vai smūtiju formā.
Diētas būtība: pusstundu pirms jebkuras ēdienreizes izdzer 250 ml (glāzi) tīra, silta ūdens. Vari uzturā lietot smūtijus un zupas no jebkuriem augļiem un dārzeņiem, kā arī kefīru, tēju un dabīgās sulas.
Ilgums: nedēļa.
Rezultāts: līdz mīnuss 6 kg.

Etiķa diēta

Foto - Pexels
Foto - Pexels

Un, lūk, esam nonākuši līdz visslinkākajai diētai. Tās būtība slēpjas tajā, ka tev absolūti nebūs jāmaina ne ēšanas paradumi, ne tas, ko tu ēd. Ēdienam vienkārši jāpievieno ābolu etiķis.
Diētas būtība: visā tievēšanas laikā jādzer ūdens, kurā izšķīdināts ābolu etiķis. Lietošanas instrukcija: 2 tējkarotes ābola etiķa jāizšķīdina glāzē silta ūdens, kuru jāsadala trīs vienādās daļās un jādzer 30 minūtes pirms katras ēdienreizes.
Būtiski! Šī diēta derēs tikai tiem, kuriem nav kuņģa-zarnu trakta slimības.
Ilgums: mēnesis.
Rezultāts: mīnuss 5 kg.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem