Nekustamo īpašumu projekta attīstītājs “Domuss” augstu vērtē Latvijā populārās tenisistes Aļonas Ostapenko interesi par iespēju iegādāties īpašumu projektā “Mežaparka Rezidences”, tāpēc ir piedāvājis tenisistei noslēgt sadarbības līgumu un kļūt par šī zīmola atpazīstamības seju.

Brīdī, kad tenisiste parakstīs līgumu, “Mežaparka Rezidences” iegūs tiesības Aļonas Ostapenko vārdu un tēlu izmantot gan savā reklāmā, gan komunikācijā ar sabiedrību, savukārt nekustamā īpašuma attīstītājs “Domuss” popularizēs tenisistes panākumus.

Publicitātes foto

“Novērtējot tenisistes Aļonas Ostapenko izrādīto interesi par projektu “Mežaparka Rezidences”, aicinājām viņu kļūt par šī zīmola seju,” stāsta “Domuss” valdes priekšsēdētājs Ralfs Jansons. “Mežaparka Rezidences” tiek dēvētas arī par Winners District. Tas nozīmē, ka projekts pulcēs ap sevi cilvēkus, kuri pa dzīvi iet kā uzvarētāji un nebaidās no panākumiem. Sportistei ir svarīgas tās vērtības, kuras piemīt arī zīmolam – kvalitāte un laicīgums, kas mijas ar cieņu pret klasisku eleganci.”

“Mežaparka rajons saistās ar prestižu – jau no pagājušā gadsimta te ir dzīvojuši mākslinieki, sportisti un citi izcili savas jomas speciālisti. Tā ir vieta, kur lieliski apvienojas daba un cilvēka veidotā vide – zaļums un ūdens atrodas līdzās izcilai arhitektūrai. Šīs vietas tēls man ir ļoti nozīmīgs,” par savu izvēli stāsta Aļona Ostapenko.

Jau šobrīd tenisiste Aļona Ostapenko ir vairāku citu atpazīstamu zīmolu seja, piemēram, banka Citadele, Porche, AirBaltic un Live Riga.