Kannu kinofestivāla “Zelta palmas” zara ieguvēja – filma “Zaglēni” – kļuvusi par vienu no pērnā kino gada visvairāk aprunātajiem lielā ekrāna darbiem, režisora Hirokazu Koredas filmogrāfijā pievienojot vēl vienu grodu stāstu.

Tokijas sals nesargā nevienu, arī Juri droši vien būtu gājusi bojā, ja viņai pajumti nedotu trūcīga, bet saticīga ģimene. Pamazām iedzīvojoties jaunajā mājvietā, meitenīte redz, ka viss ir pavisam citādi, nekā sākotnēji šķitis, un vecmāmiņa, tētis, mamma, viņas māsa un brālis nav asins saitēm saistīta ģimene, bet cilvēku kopa, kurā katram ir savi iemesli tajā atrasties. Kas ir noslēpumi un kas ir drāmas, ko katrs slēpj, Hirokazu Koredas stāstā pat nav būtiski, jo viņš seko japāņu tradīcijai un izvairās no liekvārdības un ir radījis emocionāli piesātinātu un arī sižetiski spraigu mūsdienu Japānas ne tās glamūrākās sejas daļas skici, ko ar aplausiem novērtējuši skatītāji visā pasaulē. Japānā, kas nav brīnums, filma kļuvusi gan par kinokritiķu slavētu lenti, gan guvusi teicamus kases panākumus.

“Zaglēni”/”Shoplifters”/ “Manbiki kazoku”

  • Japāna, 2018
  • Režisors: Hirokazu Koreda
  • No 11. janvāra kinoteātros

Video: