Pirmajā mirklī šīs 7 lietas šķiet absolūti nekaitīgas, un tomēr – tās ļoti ietekmē jūsu vielmaiņas ātrumu, kā arī atstāj ietekmi uz organismu.

Un, tā – kādas tās ir un kāpēc to nevajadzētu pieļaut?

1. Neēdat piena produktus

Cilvēki, kas dienā apēd no 3 līdz 7 dažādiem piena produktiem, zaudē tauku slāni un uzņem daudz mazāk lieko kilogramu kā tie, kas to dara retāk vai nedara nemaz.

2. Guļat pārāk siltās telpās

Lai “sadedzinātu” taukus, izvairietis no siltuma! Amerikā tika veikts eksperiments, kurā dalībnieki veselu mēnesi gulēja isabā, kuras vidējā temperatūra bija 18 grādi pēc Celsija un pa šo laiku viņu taukaudi paātrināti sāka sarukt. Tāpēc, ja vien jums jau tagad ir liekais svars, centieties gulēt pēc iespējas vēdinātās telpās, kā arī daudz laika pavadīt svaigā gaisā.

3. Esat atteikušies no ogļhidrātiem

Tiesa, ka veselīga uztura principi nosaka, ka ogļhidrātu saturam pārtikā jābūt nelielam. Taču tas nebūt nenozīmē, ka no tiem jāatsakās pavisam! It īpaši, ja jūs regulāri nodarbojaties ar sportu. Fizisko aktivitāšu laikā muskuļiem ir nepieciešami ogļhidrāti. Bet ja jūs tos lietojat par maz, jūsu glikozes līmenis asinīs samazināsies, un jums nebūs enerģijas, lai aizvadītu aktīvu treniņu sporta zālē.

4. Jums ir pārāk liela slodze sporta zālē

Likums “jo vairāk, jo labāk” gluži nav attiecināms uz šo faktoru. Jūsu muskuļiem ir nepieciešams laiks atpūtai, tamdēļ ar sportu nevajadzētu nodarboties biežāk kā 4-5 reizes nedēļā.

5. Atslābinaties treniņu laikā

Nebūt nav nepieciešams nodarboties ar sportu 40 minūtes vai stundu: arī 20 minūšu augstas intensitātes treniņš ar īsiem atpūtas intervāliem būs ideāls tiem cilvēkiem, kas vēlas zaudēt svaru.

6. Ēdat nepareizu pārtiku starp ēdienreizēm

Aizmirstiet par mazkaloriju batoniņiem. Starp ēdienreizēm labāk izvēlēties dārzeņus un riekstus.

7. Izlaižat rīta treniņus

Sāciet rītu ar skrējienu vai pastaigām svaigā gaisā. Fiziskā slodze no rīta ļoti pozitīvi ietekmē cilvēka organismu – uzlabo sirdsdarbību, kas, kā zināms, ļoti ietekmē organisma vispārējās funkcijas.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem