Santa Kristiana Zāmuele, uzsākot attiecības ar Latvijas bagātāko vīrieti, šī brīža likvidējamās ABLV Bank vadītāju Oļegu Fiļu, kura turība tiek lēsta ap 315 miljonu apmērā, pameta darbu žurnālā “Cosmopolitan”, kur pildīja galvenās redaktores pienākumus un pievērsās vīna un šampanieša biznesam.

Laiku pa laikam izskatīgā sieviete parādās dažādos sabiedriskos pasākumos, tērpusies dārgu zīmolu apģērbos, vēsta žurnāls “Kas Jauns”. Tā, piemēram, pagājušā gada rudenī Santa tika manīta kādā pasākumā tērpusies Isabel Marant 2017 pavasara kolekcijas topiņā Daren, kura cena ir 1750 eiro un Doll svārkos no tā paša zīmola, kura cena ir 1550 eiro. Klāt pieskaņojot Lady Dior rokassmiņu (675 eiro) un Tom Ford kurpītes no pitona ādas par 645 eiro.


Visbiežāk Santa, dažādus pasākumus apmeklējot, patiešām ir tērpusies dārgu zīmolu kleitās, kas reizumis pat šokējis sabiedrību. Tomēr taisnības labad jāteic, ka Santa pati savu tērpu cenu nekad nav publiskojusi, to darījuši modes eksperti, nosaucot arī cenu par šādiem tērpiem.

“Lūdzu, nelieciet visu laiku klāt cenas manām kleitām. Ne jau visas tās par tūkstošiem pērku. Piemēram, esmu Gucci neoficiālā vēstnese, tāpēc viņi man kleitas iedod tāpat,” – teikusi Santa.


Šāda prakse gan Latvijā, gan pasaulē ir ļoti izplatīta, kad zīmolu pārstāvji uz konkrētiem pasākumiem aizlienē sabiedrībā zināmiem cilvēkiem tērpus, pretī par to saņemot publicitāti. Šāda sadarbība, piemēram, ir arī dziedātājai Samanta Tīnai un zīmolam Amoralle. Ja vien nav citas vienošanās, pēc pasākuma kleitas tiek atdotas veikaliem.