Ikkatras sievietes sapnis – no rīta pamosties un no spogulī ieraudzītā nesabīties, izrādās ir pat ļoti iespējams. Esam apkopojuši ārstu dermatologu un kosmetologu ieteikumos, lai it kā neiespējamais kļūtu iespējams.

1. Nevajag uz nakti pieēsties

Vakariņām jābūt vieglām un pēc pēdējās maltītes līdz miegam jāpaiet vismaz trīs stundām. Citādi gremošanas trakta orgāni strādās visu nakti, miegs būs iztraucēts un no rīta tu pamodīsies piepampusi un blāvu sejas krāsu.

2. Neēd uz nakti neko saldu

Pirmkārt, tas slikti ietekmēs tavu figūru. Otrkārt, daudz cukura pirms miega draud ar atslābušu un nespodru ādu otrajā rītā.

3. Neaizmirsti attīrīt sejas ādu no kosmētikas

Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

Pirms miega noteikt jānoņem itin visa kosmētika, jāattīra sejas āda, lai naktī nodrošinātu pilnīgu ādas šūnu apgādi as skābekli. Ja uz ādas atstāsi tonālo krēmu, tas sajaucies dienas laikā ar putekļiem un baktērijām, var izraisīt poru aizsprostošanas un pūtīšu veidošanos.

4. Uzmanīgi ar acu krēmiem

Pirms miega nekādā gadījumā nedrīkst uzklāt acu krēmu. Vēlams, lai laiks pēc krēma uzklāšanas līdz miegam būtu vismaz 40 minūtes. Pretējā gadījumā tas var veicināt pietūkumu zem acīm.

5. Atver logu

Jāguļ labi izvēdinātā telpā. Ja naktī būs karsti, pietūkums būs neizbēgams.

6. Izvēlies gulēšanas pozu

Neguli ar seju spilvenā – tas veicina statisko miega grumbu veidošanos. Vislabāk ir gulēt uz muguras.

7. Nekāda hialuronskābe

Neuzklāj uz nakti krēmus un serumus, kuru sastāvā ir hialuronskābe – tā piesaista ūdeni un var veicināt pietūkuma veidošanos uz sejas. Starp šāda līdzekļa lietošanu un došanos pie miera jāpaiet vismaz stundai.

8. Iegādājies klasisko spilvenu

Nopērc biezāku spilvenu un guli uz tā (ja vien, protams, tev nav problēmu ar mugurkaulu). Augsts galvgalis miega laikā sekmēs labāku limfas atteci un samazinās pietūkuma iespējamību uz sejas.

9. Matu sakārtojums pirms miega

Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

Ja tev ir problemātiska āda, neguli izlaistiem matiem. Labāk tos sapin bizē vai saņem zirgastē. No rīta tev būs skaistas lokas un mati visu nakti netrīsies tev pa seju, izplatot baktērijas.

10. Nakts kopšana

Pirms matu sakārtošanas pirms miega, ieklāj tajos kopjošu līdzekli, kas iedarbosies visu nakti.

11. Izmanto balzamu

Uz lūpām uzklāj biezu higiēniskā lūpu balzama kārtu. No rīta lūpas būs maigas, pat ja iepriekšējā vakarā tās bija sasprēgājušas.

12. Nagu aprūpe

Barojošs kāju krēms un kokvilna zeķītes uz nakti ilgāk saglabās pedikīru ideālā stāvoklī. Īpaši aktuāli tas ir vasaras sezonā.

13. Mitrini gaisu

Uz nakti ieslēdz gaisa mitrinātāju. Būs ne tikai vieglāk elpot, bet tas sniegs arī labumu ādai. Vēl jo vairāk pavasarī un vasarā, kad gaisā ir daudz putekļu un baktēriju.

14. Tikai ūdens

Centies nelietot alkoholiskos dzērienus 3-4 stundas pirms miega. Labāk izdzer glāzi ūdens.

15. Pilnīga tumsa

Pieliec pie loga tumšus aizkarus, kas nelaiž cauri gaismu. Ja miega laikā istabā būs gaišs, tiks traucēta melatonīna izstrāde un organisms domās, ka ir laiks celties.

16. Agra celšanās

Jo vēlāk tu ej gulēt, jo lielākas izredzes pamosties ar tumšiem lokiem zem acīm. Vislabāk doties pie miera līdz pulksten 23.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem