Lai notievēšanas process nekļūtu pārāk ilgs un nogurdinošs, paralēli veselīgam uzturam un fiziskajām aktivitātēm vari praktizēt arī īpašo meditēšanu, kas sekmē notievēšanu.

Tātad, ja tu esi ceļā uz savu sapņu augumu, tu vari izmantot palīgos arī šo īpašo meditācijas metodi.

Kā pareizi sagatavoties meditācijai, kas palīdz notievēt:

Foto: Unsplash

Šīs meditācijas rezultāti ļoti lielā mērā ir atkarīgi no sagatavošanās tai. Tāpēc iepazīsimies ar svarīgiem nosacījumiem.

1. Sagatavošanos vislabāk ir sākt nedēļu pirms meditācijas sākuma.
2. Septiņu dienu laikā centies ierobežot trekna, salda un citādi ķermenim nedraudzīga ēdiena lietošanu uzturā, pirmkārt jau, atsakies no ātrajām uzkodām.
3. Centies vairāk laika pavadīt svaigā gaisā.
4. Domā par lietām, kas tev liek justies labi un noskaņoties labam garastāvoklim.
5. Pirms meditācijas ieej siltā vannā, lai attīrītu ķermeni un tiktu vaļā no negācijām, ko esi uzkrājis dienas laikā.
6. Pēc ūdens procedūrām nepieciešams mazliet atpūsties un “izmest” no galvas sliktās domas. Meditācijas laikā pilnīgi nekas nevar novērst tavu uzmanību no galvenā mērķa.
7. Neko neēd dažas stundas pirms meditācijas. Pilns kuņģis var kļūt par diskomforta iemeslu, kas nozīmē, ka tev būs grūtības ar koncentrēšanos.

Kā pareizi meditēt?

Publicitātes foto

1. Meditēt tu vari tikai mierīgā atmosfērā, tāpēc, ka šajā brīdī tev ir pilnībā jāvalda pār savu ķermeni un domām.
2. Meditēt nepieciešams klusumā – dažādas skaņas, ko rada tavi ģimenes locekļi var tevi novērst, tāpēc ieteicams to darīt tad, kad mājās esi viens pats. Atceries – lai meditētu, ir nepieciešams klusums!
3. Ja tomēr pilnīgs klusums tev traucē koncentrēties, tu vari fonā ieslēgt mierīgu mūziku, aizdegt aromātiskās sveces, taču tikai tajā gadījumā, ja nekas no šī papildus nenovērsīs tavu uzmanību.
4. Izvēlies vienu pozu meditācijai un aizver acis. Šajā mirklī tev ir pilnīgi jāapzinās savs mērķis un jāzina līdz kādam svaram tu vēlies notievēt. Domās “ielādē” šo ciparu savā galvā un dažu minūšu laikā koncentrējies tikai tam.
5. Dziļi ievelc elpu un sasprindzini vēdera muskuļus, bet pēc tam izelpo. Turpini šo diafragmas vingrinājumu.
6. Pēdējā etapā ievelc elpu un aizturi elpošanu uz dažām sekundēm. Pēc tam izelpo un atver acis.
7. Meditācija ir iedarbojusies, ja pēc tam tu sajūti vieglumu. Tavs ķermenis it kā ir atpūties un tev šķiet, ka tas ir “attīrīts”.
8. Pēc meditācijas nepieciešams mierīgi pagulēt 15 – 20 minūtes, lai aprastu ar jaunajām izjūtām.

Protams, ka meditācija neiedarbosies, ja tu turpināsi uzturā lietot ātrās uzkodas, saldumus un citu kaitīgu pārtiku. Meditācija ir tikai kā papildus palīgs, kas var tev palīdzēt ātrāk sasniegt savu mērķi!