Kamēr boksa pasaulē ar skandaloziem paziņojumiem par it kā latviešu boksera Maira Brieža nekorekto rīcību nācis klajā viņa bijušais menedžeris no Krievijas Als Siesta, pārmetot bokserim mantkārību un gļēvumu, arī Latvijā saistībā ar slaveno bokseri Briedi izskanējis kāds notikums, kas radījis neizpratni daudzos Brieža fanos, šonedēļ raksta žurnāls “Privātā Dzīve”.

Īstu emociju vētru izraisīja kāda ātro kredītu kompānijas reklāma, kurā uz fotogrāfijām un video rullītī redzams Latvijas slavenākais bokseris Mairis Briedis. “Neskaties uz mani, skaties uz svarīgo” – tāds teksts rakstīts fotogrāfijās CreamCredit reklāmā, kurā pozē Mairis Briedis.


Viņš redzams arī video reklāmā, kurā skan teksts: “Nauda 10 sekundēs. Wow, procenti nav svarīgi! Svarīgi ir sportisti un modeles. Bet nosacījumi – ha, par tiem nesatraucies! Neļaujiet spožām reklāmām novērst savu uzmanību! Skatieties uz svarīgāko – CreamCredit!”

Neskaitāmi sportisa fani bija ļoti sašutuši un dusmīgi par šādu Maira rīcību, daži sacīja, ka ir patiešām vīlušies boksera rīcībā, ņemot vērā to, ka ātrie kredīti ir viens no galvenajiem nelaimju cēloņiem Latvijā, kas daudzas ģimenes iedzinis finansiālā bezizejā, kāds cits bija tik dusmīgs, ka teica, ka boksu vairs neskatīšoties.

Žurnāls “Privātā Dzīve” centās noskaidrot no Maira Brieža menedžera Raimonda Zepa, kāpēc sportists piekritis piedalīties šajā reklāmā, bet viņš atbildējis tikai ar pretjautājumiem: “Jūsuprāt, tas ir saturīgs jautājums? Es neuzskatu, ka šis būtu korekts jautājums. Manuprāts, katrs pats izdara savu izvēli. Un vai šī ir tāda izvēle, kas būtu jāpaskaidro cilvēkiem? Es neredzu tam iemeslu.”