Šomēnes sabiedrībai varēja šķist, ka viņi dzīvo kādā futūriskā kinofilmā vai ka pasauli ir iekarojuši citplanētieši. Zīmols “B” bija redzams uz augstceltnēm lielākajās pasaules pilsētās, ēkas bija apgleznotas ar zīmola logotipiem un Ņujorkā un Londonā kā jauns “B” modelis parādījās milzīgs rotaļu lācis, kuru viscaur klāja zīmola logotips.

Zīmola “Burberry” radikālās pārmaiņas bija gluži vai “pasaulīgas”. Tā visa “vaininieks” bija 44 gadus vecais modes mākslinieks Riccardo Tisci, kurš šādi pieteica savu pirmo debijas kolekciju zīmolam Burberry kā galvenais radošas direktors. Pateicoties viņa radošajai iztēlei un ģeniālajām zināšanām un pieredzei mārketingā – zīmola “Burberry” pārmaiņas jau ir iekarojušas visu pasauli.

Lūk, 10 lietas, ko modes mākslinieks Riccardo Tisci ir mainījis zīmolā “Burberry”.

1.Zīmola “Burberry” logotips tagad ir citāds

aaa

Zīmola “Burberry” jaunajā logotipā apvienot divi burti “T” un “B” par godu uzņēmuma dibinātājam Thomas Burberry. Un, lai arī tas nedaudz atgādina beisbola komandas logo, tas ir ļoti elegants. Jauno logotipu izstrādāja modes mākslinieks un jaunais Burberry direktors Riccardo Tisci un leģendārais mākslinieks Peter Saville.

2.Zīmols tagad sācis ražot arī T-kreklus

 

View this post on Instagram

 

Lily James in London #TheBSeries #ThomasBurberryMonogram

A post shared by Burberry (@burberry) on

Sporta tematika ir cieši saistīta ar zīmola “Burberry” ražošanas kāpumu. Jaunajā kolekcijā iekļauti tādi apģērbi kā T-krekli, hūdiji un treniņbikses ar Thomas Burberry monogāmo logotipu.

3.Tūkstošgades krāsas triumfs

Ieejot “Burberry”  vērienīgajā veikalā Londonā, apmeklētājus pilnībā ieskauj tūkstošgades aktuālākā krāsa – rozā. Protams, daudziem šī krāsa atgādina kaut ko starp sārtu un putekļaini rozā, taču Instagram modes un skaistuma ikonas atzīst, ka šī joprojām ir populārākā krāsa pasaulē.

4.Zīmols “Burberry” sācis ražot hūdijus

 

View this post on Instagram

 

Rihanna at JFK Airport, New York #TheBSeries #ThomasBurberryMonogram

A post shared by Burberry (@burberry) on

Zīmola lielākajā veikalā Londonā tie jau ir izpārdoti. Hūdiji pieejami melnā un baltā krāsā, tie ir vienkārši, ērti un ar zīmola logotipu. Tie ir nopērkami vīriešiem piemērotos izmēros, tāpēc jāatzīst, ka sievietes to var valkāt kā kleitu. Praktiski!

5. Augstpapēžu kurpes ir kā narkotika

Ja kurpes ir kā narkotika, tad šī zīmola augstpapēžu kurpes liks jums lidināties mākoņos. Kurpes ar krokodila ādas rakstu un visgludāko ādu, kāda jebkad bijusi sastopama augstpapēžu kurpēs. Satriecoši – tās noteikti ir skaistākās un ērtākās augstpapēžu kurpes!

6.Esi gatavs sarkanajam

Viens no zīmola “Buberry” aizraujošākajiem jaunumiem ir matēti sarkanā lūpu krāsa, kam realitātē ir ķiršu sarkana nokrāsa. Tisci šajā nokrāsā ir radījis gan augstpapēžu kurpes, gan apbrīnojamas mežģīnes.

7.Zīmols “Burberry” piedāvā ietilpīgas somas

Arī jaunās somas ir pieejamas sarkanā krāsā. Modes mākslinieks Tisci ir pārveidojis esošo somu un pārveidojis tās formu uz vienkāršāku, padarījis tās praktiskākas un piešķīris tām arī “tūkstošgades” rozā krāsu.

8.Jostas somas un zīmola krāsas joprojām ir aktuālas

sss

Tisci ir uzlabojis zīmola logotipu, taču klasisko zīmola “Burberry” dizainu mainīt nevar – tas ir paraksts, ar kuru zīmolu atpazīst visā pasaulē. Šī dizaina izmantošana vēl joprojām ir aktuāla dažādos apģērbu elementos un arī apģērbā kopumā, piemēram, dziedātāja Bejonse savos koncertos, kāpjot uz skatuves, ir vilkusi zīmola dizaina tērpus.

9.Thomas Burbery lācis arī sagaidījis pārvērtības

Šis ir lāča un mugursomas krustojums. Tas ir izgatavots no mākslīgās kažokādas un pārsteidzoši, bet šī mugursoma ir ļoti ietilpīga – tajā var ielikt gan maku, gan atslēgas, gan ūdens pudeli, gan lūpu krāsu, gan tālruni un pat savu iPad’u. Lāča ķepās iestrādāti zelta elementi, kas lāci padara roķīgu. Šī soma viennozīmīgi ir jaunais modes kliedziens.

10.Vai tiešām zīmols ir kļuvis nenopietns?

Līdz šim “Burberry” pasaulē bija bija pazīstams kā luksusa klases zīmols, taču Riccardo Tisci ir radījis nenopietnus un arī ikdienišķus produktus, kam piedēvējis zīmola vārdu. “Burberry” vienmēr ir bijis optimistisks zīmols, kas rada prieku un šiku savos apģērbos. Modes mākslinieks Tisci par šo ir mazliet pajokojis, radot sandales ar uzrakstu BURBERRY KINGDOM.

Patiesībā Tisci ideoloģija ir visai skaidra – tā piedāvā uz pārbaudītām vērtībām paskatīties caur citu prizmu, sekojot līdzi tendencēm un aktualitātēm, sabiedrības vēlmēm, tādējādi nostiprinot zīmola luksusa kvalitāti vēl vairāk.