Ja jums nākas bieži ceļot, bet jums nekādi neizdodas lidmašīnā atslābināties un iemigt, tad gari pārlidojumi var izvērsties par īstu murgu. Lai nejustos galīgi salauzti un pārguruši pēc šāda lidojuma, ir jāiemācās pilnībā abtstrahēties no notiekošā, un jācenšas iemigt. Sekojot šiem padomiem, jums izdosies iemigt uzreiz, tiklīdz apsēdīsieties savā sēdvietā.

1. Izvēlieties vietu pie loga lidmašīnas beigās. Ja nevēlaties, lai blakussēdētājs jūs traucētu ar saviem labierīcību apmeklējumiem, jau laikus rezervējiet vietu blakus logam. Tādejādi var atspiesties arī pret sienu līdzās logam un atslābināties. Turklāt saskaņā ar statistiku, pasažieri ar bērniem parasti izvēlas vietas lidmašīnas priekšgalā, tādēļ, ja jūs nevēlaties visu ceļu klausīties bērnu raudas, izvēlaties vietu lidmašīnas astē.

2. Ieslēdziet iemīļoto mūziku. Zinātnieki ir pierādījuši, ka mūzika labvēlīgi iedarbojas uz cilvēku organismu un palīdz atslābināties. Tādēļ jau laikus sagatavojiet to dziesmu vai albumu sarastu, kas jums tīk jo īpaši un neaizmirstiet paņemt austiņas. Mierīgs lidojums ir garantēts!

3. Pirms lidojuma nepārēdieties. Dietologi apgalvo, ka sātīga ēdienreize neļaus uzreiz aizmigt. Organisms būs aizņemts ar ēdiena pārstrādāšanu un diez vai reaģēs uz jūsu mēģinājumu atpūsties lidojuma laikā. Tādēļ aprobežojieties ar diētiskiem ēdieniem, viegliem salātiem vai augļiem.

4. Izdzeriet glāzi vēsa ūdens. Mediķi vērš uzmanību uz to, ka, iedzerot aukstu ūdeni, apēdot saldējumu vai atdzesētu jogurtu, var apmānīt organismu un noskaņot to uz ilgstošu miegu.

5. Atslābinieties uz saliekamā galdiņa. Liela mēroga pētījuma autori, kas tika publicēts medicīnas izdevumā „New England Journal Of Medicine”, noskaidrojuši, ka, noliecoties uz priekšu, sirds ritms automātiski palēlināsies. Tādēļ, ja vēlaties pēc iespējas ātrāk aizmigt, vienkārši kā atbalsta punktu izmantojiet saliekamo galdiņu. Varat uz tā uzlikt piepūšamo spilventiņu – un tad jūs patiesi varēsiet atpūsties komfortabli.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem