Kas ir aformācija? Tās ir domas, kuras mēs atkārtojam katru dienu, bet darām to apzināti. Ko pie sevis parasti domā cilvēks? Ka viņam kaut kas nesanāk, ka viņš nav pietiekoši labs, ka viņš nav pietiekami laimīgs utt. Visas šīs mentālās drazas ir jāizmet no galvas, lai tu varētu būt patiešām laimīgs.

Kā darbojas afirmācija?

Dažos vārdos tie ir apgalvojumi, kas satur konkrētu informāciju un ko cilvēks apzināti pie sevis atkārto. Tie palīdz ideju pārveidot par realitāti. Savā ziņā tas ir kā korekcija, ko jūs vēlaties mainīt sevī, savā uztverē, lai sasniegtu nosprausto mērķi. Afirmācija ir mūsu domas, kas dzimst mūsu zemapziņā, kā arī mūsu emocijas un jūtas, ko izjūtam privātajā dzīvē.

Tas tiesa, ka katrs cilvēks pasauli redz citādāk. Mūsu realitāti patiesībā ir mūsu iekšējās pasaules atspulgs. Viss, kas ar mums notiek, patiesībā ir “es” spoguļattēls. Tāpat jāņem vērā, ka mūsu objektīvajā pasaulē neeksistē nekā ļauna, nekā postoša, nekā, kas varētu mums traucēt vai biedēt. Tas viss rodas mūsu saprātā, ko mēs uzsūcam no ārējās pasaules un citiem cilvēkiem.

Kā pareizi noformulēt savas domas?

Un tā, pirmais, kas jāizdara – pareizi jānoformulē savas domas tagadenes laikā. Piemēram, “Es esmu vesels vai es izveseļojos”. Otrkārt, mūsu zemapziņa daļēji darbojas tā, ka atsevišķi uztver vārdus “ne”, tāpēc tos nevajadzētu izmantot. Afirmācijai jānotiek skaļā balsī vai tomēr pie sevis, klusībā, bet ar sajūtu, it kā jūs ar kādu runātu un šīs domas pateiktu tālāk. Šādā veidā jūs uzlādējiet šīs frāzes pozitīvai enerģijai. Un beidzamais, afirmācija var notikt vien tad, ja jūs to labvēlīgi izmantojat sev vai citiem.

15 paraugi, kas palīdzēs jums sasniegt vēlamo:

1. “Vislielākais šķērslis manā ceļā atrodas manā galvā. Ja es sevi pārvarēšu, es izdarīšu arī visu citu.”

2. “Es ņemšu vērā tikai savas domas, jūtas un vārdus. Es pārstāšu dramatizēt un pārspīlēt par tām lietām, kurām nav nekādas nozīmes.”

3. “Tā vietā, lai dusmotos par to, ka man nekas nesanāca, es no savām kļūdām mācīšos. Tā vietā es sajūsmināšos par cilvēkiem. Tā vietā es rīkošos pozitīvi. Tā vietā es vienmēr ticēšu pats sev.”

4. Es nevaru kontrolēt visu, kas notiek man apkārt, bet es varu kontrolēt savu reakciju uz notikumiem, it īpaši sliktiem. Mana reakcija ir liela vara.”

5. “Man ir jāpieņem viss, kas notiek manā dzīvē. Tas jau ir noticis. Es koncentrēšos uz labām lietām un notikumiem un izdarīšu pareizus secinājumus.”

6. “Es pārstāšu fokusēties uz to, ka esmu satraukts un nervozs. Es pārstāšu vainot citus savās nelaimēs. Es nesūdzēšos, jo ar to neko nepanākšu.”

7. “Būt pozitīvam nenozīmē ignorēt negatīvos notikumus. Būt pozitīvam nozīmē tikt pāri negatīvajam. Tā ir milzīga atšķirība.”

8. “Jo mierīgāks es esmu, jo stiprāts kļūstu. Mana iekšējā pasaule ir ceļš uz manu laimīgo dzīvi.”

9. “Nav nekā egoistiska tajā, ka es mīlu sevi un rūpējos par sevi. Es nevaru dot citiem to, kā trūkst man pašam.”

10. “Ja pretējā ielas pusē zāle izskatās zaļāka kā manā pusē, tas ir tikai atgādinājums tam, ka man ir pēdējais laiks aplaistīt savu zālienu.”

11. “Vakarā es noteikti kļūšu labāks nekā biju no rīta.”

12. “Es novērtēju katru savas dzīves brīdi.”

13. “Mans nākošais solis pareizajā virzienā var nebūt liels. Dažreiz pietiek ar mazu solīti, lai sāktu lielas lietas.”

14. “Es fokusēšos uz to, lai kļūtu labāks, nevis uz to, lai būtu labāks par citiem.”

15. “Es neesmu apstākļu rezultāts. Es esmu savu lēmumu rezultāts. Tas nozīmē neļaut bailēm ietekmēt manu nākotni.”

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem