Burberry ir pasaules mēroga ekskluzīvo apģērbu zīmols, kas reprezentē citādu britu identitāti. Zīmols atpazīstams ar savu logo visā pasaulē.

Londonas modes nedēļā zīmols prezentēja jaunākās modes tendences gan sieviešu, gan vīriešu apģērbu kolekcijās.

Burberry arī šajā sezonā uzsvaru licis uz aktuālajiem toņiem – balts, melns, sarkans, pelēks un brūns.

Arī Burberry jaunā kolekcija norāda uz to, ka modē atgriežas dažādi ādas elementi apģērbā, tostarp ādas svārki, kleitas, bikses un jakas. Tāpat zīmols piedāvā apdrukas ar faunas motīviem, kas izskatās eleganti dažādās apģērbu kombinācijās.

Burberry norāda arī uz plisējuma un gofrējuma aktualitāti jaunajās modes kolekcijās. Tāpat arī metālisku elementu un pērļu izmantošana apģērbos, kas lieliski papildina, izceļ un padara apģērbu krāšņāku.

Visbeidzot Burberry ir viens no tiem, kas šajā rudenī pieteicis logomānijas triumfu. Vēl salīdzinoši nesen zīmolu produkti ar logotipu apdrukām izraisīja nepatiku modes pazinēju vidū, taču šoruden luksusa zīmolu logotipi ir atgriezušies modē.

Foto: