Luksusa apģērbu zīmols “Chanel” paziņojis, ka pilnībā pārtrauc apģērbu ražošanā izmantot eksotisko dzīvnieku ādas un kažokādas, lai īstenotu kompānijas principus un tiektos uz sociāli atbildīgu un ētisku ražošanu.

Ar šādu apņemšanos slavenais franču zīmols sola pārstāt ražot apģērbus un aksesuārus, kas radīti no eksotisko dzīvnieku kā, piemēram, krokodilu, ķirzaku, čūsku ādām, kā arī kažokādu ieguvei audzēto dzīvnieku ādām, tostarp ūdeļādām, lapsādām, trušādām.

Zīmola “Channel” pārstāve stāsta: “Uzņēmumā mēs pastāvīgi pārskatām piegādes ķēdes, lai pārliecinātos, ka tās sasniedz mūsu ekspektācijas preču izsekojamībā un godīgas tirdzniecības praksēs. Šajā kontekstā ir ļoti grūti izsekot, vai mums piegādātās dzīvnieku ādas atbilst ētikas standartiem. Atsakoties no kažokādām un eksotiskajām ādām, mēs vēlamies radīt jaunu augstās modes paaudzi.”

Ar šo apņemšanos “Chanel” pievienojas tādiem ekskluzīviem modes zīmoliem kā  “Burberry”, “Armani”, “Gucci”, “Hugo Boss”, “Calvin Klein” un daudziem citiem, kas jau atteikušies no kažokādām, reaģējot uz sabiedrības prasību pēc ētiska un ilgtspējīga modes apģērbu piedāvājuma.

Foto: