Kokteilis
Stilo

FOTO: Latvijā pazīstamas sievietes pulcējas krāšņā rotaslietu fotosesijā0

Foto: Sofija Lukjanska

Svinot veikalu tīkla “Grenardi” jaunā pop-up veikala “Supercalifragilisticexpialidocious” atvēršanu, decembra sākumā norisinājās īpaša Ziemassvētku fotosesija, kurā uzņēmuma piedāvātās rotaslietas demonstrēja Latvijā atpazīstamas dāmas.

Īpašā fotosesijā Ziemassvētku noskaņās piedalījās tādas Latvijā zināmas sievietes kā  Līga Zemture,   Jūlija Malahova, Aļona GrevcovaSamanta TīnaJuta Valdmane.

Foto: Sofija Lukjanska

Pasākuma gaitā tā dalībniecēm bija iespēja iepazīties ar vairākām rotaslietām dažādās budžeta kategorijās, kur dārgākā rota bija kaklarota vairāk nekā 20 tūkstošu eiro vērtībā. Kopumā fotosesijā izmantoto rotaslietu vērtība bija ap 400 tūkstošu eiro. Svētku gaisotne tika uzburta agrākajā Benjamiņu namā, kurā šobrīd izvietota viesnīca “Europa Royale Riga”.

Foto: Sofija Lukjanska

“Nesen apmeklēju izglītojošo lekciju, kurā rotu eksperte Tatjana Poļakova minēja, ka ziedu vietā vīriešus jāiedrošina dāvināt vairāk dārglietu. Jāsaka, ka “Supercalifragilisticexpialidocious” ir izcila ideja – Latvijā garākais veikala nosaukums ar patiesi draudzīgām, “visīsākajām” cenām un unikāliem, skaistiem juvelierizstrādājumiem,” iespaidos dalās Līga Zemture.

Veikala nosaukumam ir izvēlēts viens no garākajiem vārdiem angļu valodā “Supercalifragilisticexpialidocious” – tas ir patapināts no pagājušā gadsimtā uzņemtā Disneja mūzikla “Mērija Popinsa”. Šis vārds apzīmē kaut ko lielisku un ārkārtīgi brīnišķīgu, savukārt veikala devīze ir “garāks nosaukums un īsākās cenas”.

“Šādu nosaukumu izvēlējāmies, jo svētku laikā vēlējāmies uzburt ko īpašu, un vārda būtība lieliski atbilst mūsu piedāvājumam – tas ir neparasts, interesants un vēl nedzirdēts. Mēs sniedzam iespēju iegādāties zīmolu juvelierizstrādājumus par nebijuši zemām cenām, lai zīmola cienītājiem būtu vēl lielāks prieks rotāties pašiem un iepriecināt mīļotos.   Juvelierizstrādājumiem ir nezūdoša vērtība un tā vienmēr ir labākā dāvana svētkos, lai spilgtākie dzīves brīži ir vēl krāšņāki!” stāsta Grenardi” produktu attīstības vadītāja Alīna Spriņģe.

Foto:

LA.lv