Kokteilis
Stilo

FOTO: Dizainere Kristīne Plaude piedāvā sievišķīgu, taču funkcionālu apģērba zīmolu Plaude Apparel0

Publicitātes foto

Janvāra izskaņā, sadarbībā ar modes un dizaina veikalu AWAKE, latviešu dizainere Kristīne Plaude prezentēja savu jaunizveidoto zīmolu Plaude Apparel, kas piedāvā mūsdienīgu, minimālistisku un funkcionālu sieviešu apģērbu. Pulcējot Latvijā pazīstamus stilistus, blogerus un radošās sfēras pārstāvjus, dizainere dalījās ar zīmola stāstu un vērtībām.

Publicitātes foto

Ceturtdien, 31.janvāra vakarā, dizainere Kristīne Plaude dalījās ar sava jaunā zīmola Plaude Apparel tapšanas stāstu un vērtībām. Pati dizainere min, ka zīmols radies jau tad, kad kopā ar kolēģi Elīnu darbojusies konceptveikalā M50. Kristīne atklāj, ka zīmols radies pēc tam, kad veikala klienti iemīļojuši radīto apģērbu, kas tolaik ticis dēvēts konceptveikala vārdā. Jaunizveidoto dizaineres zīmolu Plaude Apparel raksturo tīras piegriezuma līnijas, augumam glaimojošs siluets, ilgtspējīgi materiāli, kā arī spēja pielāgoties sieviešu šī brīža dinamiskajai ikdienai – apģērba līnija ir sievišķīga, mūsdienīga, taču funkcionāla. Tērpos pārsvarā tiek izmantota Eiropā ražota, kvalitatīva trikotāža, taču īpašu vietu ieņem džinsa audums. Ikdienas garderobē sievietes parasti iekļauj klasiskās vērtības – džinsa bikses un jakas, taču nereti netiek pievērsta uzmanība, ka audums ir pietiekoši funkcionāls, lai no tā radītu arī kleitas, mēteļus un pat T-kreklus. Pati dizainere stāsta, ka jaunībā viņas garderobē bijuši daudz izstrādājumu tieši no džinsa.

Publicitātes foto

“Manā garderobē no džinsa ir bijuši dažādi apģērbi, sākot ar mēteli un beidzot pat ar izlaiduma kleitu. Pats audums ir ne tikai piemērots mūsu dinamiskajai ikdienai, bet tā zilā krāsa arī komplementē mūsu ziemeļnieku vēso ādas toni”, saka zīmola Plaude Apparel izveidotāja un dizainere Kristīne Plaude.

Kā iepriekš minēts, Plaude Apparel zīmola pirmsākumi meklējami konceptveikalā M50. Kad tika uzsākta apģērbu līnijas ražošana, Kristīne un Elīna saprata, ka apģērbs un veikala koncepts labāk darbotos kā divi neatkarīgi zīmoli. Abu uzņēmēju sadarbības laikā Kristīne bija atbildīga par apģērbu dizainu, tāpēc secinājusi, ka vēlas attīstīt savu individuālo stilu un redzējumu, jo tas paticis arī klientiem. Dizainere saka, ka, lai pircējs noticētu un saprastu produktu, visam ir jābūt īstam, tāpēc veidojot zīmola identitāti, Kristīne pievērsusi lielu uzmanību gan zīmola nosaukumam, gan logo.

Publicitātes foto

“Veidojot savu zīmolu, man bija svarīgi, lai viss ir īsts, un jāatzīst, ka tas ir svarīgi arī klientam. Veidojot zīmola identitāti, nosaukumā izvēlējos iekļaut savu uzvārdu, bet veidojot logo, vēlējos, lai saistībā ar uzvārdu tiktu attēlots arī zivs siluets – plaudis. Mākslinieka priekšlikums bija apspēlēt tikai zivs asti kopā ar plaukstu, lai identitātei tiktu piešķirta arī starptautiska nozīmē, jo vārds “plaude” vairākās svešvalodās nozīmē applaudēt. Domājot par nākotni, es šo interesanto grafisko spēli noteikti izmantošu kā apdruku sportiska tipa apģērbam”, papildina dizainere Kristīne Plaude.

Publicitātes foto

Zīmola prezentācija tika veidota sadarbībā ar modes un dizaina veikalu AWAKE un tā saimnieku Kasparu Bērziņu. Kaspars atklāj, ka vēlas ne tikai attīstīt veikala piedāvājumu, bet arī stāstīt par dizaineriem, viņu darbiem, zīmoliem un ikdienu. Apsverot dažādas iespējas, veikala īpašnieks nolēmis, ka viens no veidiem, kā ļaut klientiem un citiem interesentiem uzzināt vairāk, ir veidot tikšanās, pasākumus un diskusijas. Kaspars stāsta, ka bieži vien modes mīļotāji nemaz nezina, kā tiek veidots dizains, kāpēc izvēlēts konkrētais stils, kādi materiāli izmantoti un, kāds ir zīmola stāsts.

 

 

LA.lv