Miegs ir ļoti svarīgs labsajūtas faktors. Miegs ir vērtīgs un to nevar nenovērtēt. Kad cilvēks ir labi izgulējies, viņš jūtās kā fiziski, tā morāli uzlādējies.

Un tomēr, tas nebūt nenozīmē, ka gulēt jums ir jāiet tad, kad “acis krīt ciet” un iekrītot gultā, uzreiz jāiemieg, it īpaši, ja jums ir mīļotais cilvēks. Izmantojiet šo intīmo atmosfēru pirms miega, lai stiprinātu jūsu tuvību un attiecības. Dažas kopīgas minūtes, ko jūs pavadīsiet guļamistabā, var radīt brīnumu jūsu attiecībās!

Lūk, ar ko jums būtu jāsāk jau šovakar!

1. Nolieciet telefonus un ignorējiet tos līdz pat rītam

Foto: Unsplash

Mobilie telefoni ir brīnišķīgas tehnoloģiskās ierīces. Taču tām nav vietas gultā. Nolieciet tās. Izvairieties no jebkuriem blakus faktoriem, kad jūs esat gultā kopā ar mīļoto cilvēku. Gluži vienkārši iemācieties veltīt laiku viens otram pirms miega.

2. Izvairieties no domām un runām par darbu

Atstājiet darbu un pienākumus birojā. Nevelciet to līdzi savā guļamistabā. Pārliecinieties, ka guļamistabā jūs runāsiet tikai par tām lietām, kas attiecas uz jums abiem.

3. Dodieties gulēt vienā un tajā pašā laikā

Kad jūs dodaties pie miera vienā un tajā pašā laikā, tad jums rodas tāda kā draudzīga saikne, kas uzlabo jūsu attiecības. Tas pierāda to, ka jūs abi ieguldāt attiecībās.

4. Sarunājieties viens ar otru

Foto: Unsplash

Protams, ka dažkārt pirms miega jums gribas runāt par mazsvarīgām lietām. Taču nebaidiet reizēm “rakt” arī dziļām. Jums abiem ir jāprot ieklausīties vienam otrā. Un runāt par lietām, kas ir nozīmīgas jums abiem.

5. Izvairieties no strīdiem un delikātām tēmām

Neejiet gulēt ar negatīvu enerģiju. Tas nav labākais veids, kā iemigt. Tāpēc pārliecinieties, ka jūs runājat par tām tēmām, kas nevar izraisīt konfliktu vai strīdu.

6. Neļaujiet bērniem gulēt jūsu guļamistabā

Foto: Unsplash

Attiecību konsultanti uzsver, ka nevajadzētu ļaut bērniem regulāri gulēt vecāku gultā. Vajadzētu iemācīt mazuļiem cienīt jūsu privāto telpu un traucēt jūs vien tajos gadījumos, kad tas ir patiešām nepieciešams, piemēram, mazulim ir kāds slikts sapnis vai slikta pašsajūta.

7. Izvairieties no alkohola un cigaretēm pirms miega

Pētījumi ir pierādījuši, ka cigaretes un alkohols pirms miega rada tikai kaitējumu. Eksperti apgalvo, ka jūs riskējat neizgulēties, ja smēķēsiet vai dzersiet alkoholu tieši pirms miega.

8. Esiet fiziski tuvi viens otram

Foto: Unsplash

Samīļošana un skūpsti – tas ir brīnišķīgi. Tie ir maigi, nevainīgi žesti, taču ļoti efektīvi pauž fizisko tuvību pret mīļoto cilvēku. Kad jūs gultā esat viens ar otru, nežēlojiet ne skūpstus, ne glāstus.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem