Mēģinat atcerēties, kad pēdējo reizi devies uz parku, lai vienkārši pastaigātos? Starp citu, staigāšana var atrisināt ļoti daudzas un sasāpējušas problēmas!

1. Staigāšana ir viens no visefektīvākajiem sporta veidiem. Ja tu esi noguris pēc garas darba dienas, 30 minūšu ilga pastaiga dienā palīdzēs saglabāt formu bez īpašas piepūles.

2. Pēc grūtas dienas nav nekā labāka, kā pastaiga. Tas palīdz atslābināties un aizmirst par rūpēm. Jūs sajutīsieties labāk jau pēc 30 minūtēm.

3. Vēlaties aizmirst par problēmām ar miegu? Ikdienas pastaigas palīdzēs jums vakaros labāk aizmigt un arī miegs būs ciešāks.

4. Pēcpusdienas pastaigas regulē vielmaiņu. Organisms daudz ātrāk un vieglāk pārstrādā apēsto, bet naktī jūs nemocīs “smaguma” sajūta.

5. Vakara pastaigas lieliski palīdz cīnīties ar sāpēm mugurā, kas dažus no mums piemeklē pēc ilgstošas darba dienas. Iešanas laikā atslābinās un izstaipās muguras muskulatūra.

6. Pastaigas ir ļoti ieteicamas tiem, kam ir augsts asinspiediens un tāpat tās samazina hipertonijas risku.

7. Aktīva pastaiga palīdz cīnīties ar liekajiem kilogramiem un uzturēt formā ķermeni.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem