Daudzas sievietes sapņo kļūt vismaz pāris kilogramus vieglākas, lai kļūtu slaidākas, bet tas nav tik vienkārši, kā izklausās. Tomēr būt slaidai nav ne varoņdarbs, ne likteņa dāvana. Tas ir brīžiem apnicīgs ikdienas darbs ar sevi! Piedāvājam 50 noderīgus ieteikumus skaistai figūrai, kurus der iegaumēt un vienmēr ievērot!

1. Izgulies.

2. Seko līdzi savam veselības stāvoklim.

3. Lasi labas grāmatas. Fitness smadzenēm ir ne mazāk svarīgs kā ķermenim.

4. Iemīli zupas.

5. Nepadari ēdienu par kulta lietu. Meklē baudu nevis ledusskapī, bet it visā, kas tev apkārt.

6. Nodarbojies ar sportu.

7. Neapskaud tievās modeles.

8. Pērc sev skaistas drēbes.

9. Izbaudi katru kumosu, kas nonācis tev mutē.

10. Neaizraujies ar alkoholu.

11. Nevakariņo pirms miega.

12. Ēd nelielām porcijām 4-6 reizes dienā.

13. Brokastīs izvēlies veselīgos ogļhidrātus (biezputra, pilngraudu maizītes, musli, utt).

14. Pirms miega dzer kefīru.

15. Neatsakies pilnībā ne no vienas produktu kategorijas: aizliegtais auglis ir salds.

16. Mīli un cieni savu ķermeni.

17. Dzer daudz ūdens.

18. Celies no galda ar viegla bada sajūtu.

19. Izvairies no īstermiņa diētām, kas pārvērš dzīvi par elli.

20. Kārtīgi sakošļā ēdienu.

21. Neēd pie datora un televizora.

22. Mierīgi uztver pārēšanos svētkos – tā nav katastrofa, vienkārši ēd mazāk nākamajā dienā.

23. Neārstē stresu un uztraukumus ar šokolādi.

24. Ēd lēnām.

25. Atsakies no atkritumēdieniem (ātrajām uzkodām utt).

26. Tēju un kafiju dzer bez cukura.

27. Daudz staigā kājām.

28. Regulāri nodarbojies ar seksu.

29. Lai gremošanai nepieciešamo neatšķaidītu kuņģa sulu, maltītei neuzdzer šķidrumu.

30. Necenties izēst šķīvi tukšu kā bērnībā. Neapēdi visu – un labi.

31. Ēd no krāsainiem traukiem (zils, tumši zaļš, violets – tās zemapziņā iekodētas kā neēdamas krāsas).

32. Ierobežo sāls patēriņu.

33. Neaizmirsti par masāžu.

34. Izvairies no maisveidīga apģērba, kas slēpj augumu.

35. Neaizraujies ar maztauku produktiem, kā arī cukura aizstājējiem (ēdienam jābaro organisms).

36. Ēd tikai kvalitatīvu un gardu ēdienu.

37. Nesmēķē!

38. Pēc darba pilnvērtīgi atpūties!

39. Ej kontrastdušā.

40. Nodarbojies ar interesantām lietām. Bezdarbība – labākais pārēšanās provokators.

41. Neēd pa kumosam ēdiena gatavošanas laikā.

42. Sveries tikai tukšā dūšā.

43. Uz pārtikas veikalu ej paēdusi.

44. Biežāk smejies.

45. Ēd vairāk olbaltumvielu, dārzeņu, augļu, zaļumu.

46. Lieto dabīgas garšvielas.

47. Uzturi iemīlēšanās un laimes sajūtu.

48. Nekomunicē ar cilvēkiem, kas apsēsti ar diētām.

49. Sarīko atslodzes dienas, ja jūtu, ka laiks attīrīt organismu.

50. Aizmirsti par negatīviem apgalvojumiem, piemēram, “esmu resna”, “esmu slinka” utt.

Pamēģini mainīt savu dzīvi uz labo pusi – šie vienkāršie ieradumi palīdzēs ne tikai kļūt slaidākai, bet arī attīrīt organismu un atveseļoties. Saglabā šos noteikumus grāmatzīmēs un padalies ar draudzenēm!