Svētki dažkārt mūsu organismam nenāk par labu, it īpaši, ja galdā celtas gardas un sātīgas maltītes. Lai efektīvi sadedzinātu kalorijas, pietiks vien nodarboties ar aktivitātēm 10 minūtes dienā. Un tā, ieklausieties profesionāļu ieteikumos, kādi treniņi ir visefektīvākie, lai īsā laikā sadedzinātu liekās kalorijas.

Pirmais veids

Vingrojumi ar lecamauklu – lielisks veids sadedzināt kalorijas. Ņemiet lecamauklu, uzlieciet taimeri un izpildiet vingrojumus 10 minūtes. Šis vingrinājumus palīdzēs sadedzināt 98 kalorijas.

Otrais veids

Arī skriešana labi tiek galā ar šo uzdevumu. Ja jūs noskriesiet 1 km attālumu 10 minūšu laikā, jūs varēsiet sadedzināt 98 kalorijas.

Trešais veids

Izvēlies braukšanu ar velosipēdu vai vingrinājumus uz velo trenažiera – ja tu to darīsi 22-25 km tempā, tad 10 minūšu laikā iztērēsi 104 kalorijas.

Ceturtais veids

Noderēs arī nodarbības uz eliptiskā trenažiera. Nodarbības uz tāda sadedzina 112 kalorijas 10 minūšu laikā.

Piektais veids

Nodarbošanās ar intensīvu aerobiku. 10 minūšu enerģisks treniņš, kas iekļauj gan kardio, gan spēka vingrojumus, palīdz tikt vaļā no 104 kalorijām.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem