Ja tavā dzīvē pietrūkst laimes, lūk, šeit būs daži ieteikumi, kas tev palīdzēs to pievilināt. Tici, tie patiešām darbojas!

1. Iemācīties kompensēt saules gaismas trūkumu

Foto – Shutterstock

Mūsu platuma grādos mēs bieži ciešam no saules gaismas trūkuma. Tumšie mākoņi un apmākušās dienas patiešām vistiešākajā veidā ietekmē mūsu noskaņojumu un emocionālo pašsajūtu. Visvienkāršākais veids, kā kompensēt šo trūkstošo gaismu – valkāt dzeltenas krāsas saulesbrilles. Derēs arī oranžas un rozā!

2. Iemācīties saskatīt skaistas lietas un būt pateicīgam

Ja cilvēka egoisms ir pārlieku izteikts, tad viņš var ciest no tādām emocijām kā skaudība, greizsirdība, skopums, sevis salīdzināšana ar citiem. Visvienkāršākais veids no tā visa tikt vālā – praktizēt sajūsmināšanos par to, kas ir tev apkārt nevis par sevi. Un pateikties Visumam par to, kas tev ir! Tev ir jumts virs galvas? Brīnišķīgi! Tev ir laba veselība? Lieliski! Tev ir labi draugi? Ko vēl vairāk tu vari vēlēties!

3. Mācīties un improvizēt

Foto: Pexels

Pienākumu, slodzes maiņa un jauni iespaidi – tas vienmēr ir prieka avots. Mūsu domāšana ir iekārtota tā, ka apgūstot visu jauno, mēs saņemam arī ļoti daudz dažādu emociju. Smadzenes nešķiro, ko tieši apgūt: intelektuālas vai praktiskas lietas, piemēram, mācīties dejot, zīmēt vai sākt apmeklēt jaunus kursus. Izvēle ir tavā ziņā!

4. Meditēšana

Kamēr mūsu prāts ir nodarbināts ar domām, pārdzīvojumiem, kaislībām un sajūtām – arī “ciešanas” būs ļoti reālas. Meditācija ir veids, kā trenēt savas prasmes starp iekšējo un ārējo līdzsvaru. Pamēģini! Šis noteikti ir viens no brīnišķīgākajiem veidiem, kas palīdz sakārtot domāšanu un atgūt emocionālo mieru.

5. Smiekli

Smiekli. Foto - Pixabay.com

Smieklu joga tika radīta aptuveni pirms 20 gadiem. Šīs prakses rezultāti ir fantastiski! Smieklos ir spēks, kas attīra itin visus ķermeņa un apziņas emocionālos kanālus. Negribi nodarboties ar smieklu jogu? Smejies kopā ar bērniem, kopā ar tuviniekiem, skaties komēdijas. Emocijas, ko tu gūsti smieklu laikā, aizstāv nevar nekas cits.