Visdrīzāk, ka jebkura sieviete piekritīs tam, ka nekas tik ļoti nebojā noskaņojumu un diemžēl arī izskatu kā “apelsīna miziņa” dažādās vietās uz ķermeņa. Diemžēl tā ir reāla kosmētiska problēma, ar kuru netiek galā ļoti daudzas sievietes. Vēl jo vairāk, pat Holivudas zvaigznes bieži “atmet ar roku”, jo saviem centieniem neredz reālus uzlabojumus. Un tomēr, cilvēkiem ir atšķirīga vielmaiņa, un ļoti iespējams, ka tieši jums ir iespēja uzvarēt šo kosmētisko defektu.

Lūk, daži padomi, kas ir vislielākie celulīta ienaidnieki.

1. Vairāk kustību

Ja jūs sportojat, tas patiešām ir lieliski. Tomēr ne katra sieviete, kas grib uzvarēt celulītu to dara. Bet efektīvai cīņai ar to, fiziskajām aktivitātēm ir jābūt regulārām. Tiesa, vajadzīgo efektu var sniegt arī, piemēram, regulāras, garas pastaigas. Tām jābūt ne īsākām kā 30 min. Bet vēl labāk, ja jūs varat kombinēt nodarbības sporta zālē ar peldēšanu. Jebkurā gadījumā, tikt galā ar zemādas tauku šūnu anomāliju bez efektīvas tauku dedzināšanas ir nereāli.

2. Biežāka masāža

Celulīts nav tikai taukaudu problēma, bet arī saistaudu. Tieši pēdējie iegūst nepareizu “formu” dēļ tā, ka tiem trūkst skābeklis. Bet masāža, gluži otrādi, ļauj šo procesu izbeigt, kā arī pat atjaunot. Taču pie nosacījuma, ka šo procedūru veic vismaz 3 reizes nedēļā. Pa rlaimi, to var darīt arī mājas apstākļos, jo anti-celulīta tehnika nav pārlieku sarežģīta. Un jebkurā kosmētiskajā veikalā ir nopērkami līdzekļi, kurus var izmantot šādai masāžai mājās.

3. Mazāk nezināmu līdzekļu

Neuzķerieties skaļiem reklāmas saukļiem – uzticieties tikai speciālistu ieteikumiem. Jā, un protams, ka nevajadzētu slinkot un mazliet iedziļināties, kā uz ādu un problēmzonām patiesībā iedarbojas viens vai otrs kosmētiskais produkts. It īpaši, ja jums sola “zilus brīnumus”. Steidzam apbēdināt – pat 21.gadsimtā tādi nav izgudroti.

4. Biežāka atpūta

Septiņas astoņas stundas garš, pilnvērtīgs miegs ir neaizstājamas ne tikai jūsu noskaņojumam un veselībai, bet arī ādai. Kā pierādījuši pētījumi, tieši miegā notiek normāla, netraucēta organisma apasiņošana, kas samazina celulīta rašanās risku. Bez tam, psiholoģiskais komforts samazina arī lieko kilogramu uzrašanos, kas arī ir viens no iemesliem, kā mēs tiekam pie tik ļoti nīstā celulīta.

5. Vairāk ūdens un veselīga uztura

Celulīta rašanās iemesls nav tikai tauku anomālijas. Pat maz apasiņošanas, neefektīva skābekļa piekļūšana audiem, palēnināta vielmaiņa – tas viss sekmē celulīta rašanos. Lai to visu izslēgtu, ir divi vienkārši padomi: jādzer daudz ūdens un jāēd veselīgs uzturs.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem