Neatkarīgi no krūšu izmēra, katra no mums vēlas, lai krūtis būtu formīgas un tvirtas. Tas liek justies ļoti īpaši katrai no mums!

Daudzi apstākļi ietekmē krūšu izskatu un ir risks tvirtuma zaudēšanu: grūtniecība, barošana ar krūti, slimošana, slikts uzturs, nepiemēroti krūšturi, menopauze, liekais svars, svars zaudēšana u.c.

Patiesībā krūšu tvirtumu iespējams atgūt dažādos veidos. Viskardinālākā metode – plastiskā operācija. Tomēr, iespējams, jums to nemaz nevajadzēs. Izmēģiniet šos ieteikumus, ko iesaka speciālisti:

1. Alvejas gēla masāža

Alveja jau kopš senseniem laikiem ir zināma kā lielisks līdzeklis, kas “savelk” ādu. Uzklājiet līdzekli uz ādas un iemasējiet vismaz 2 minūtes, katru dienu. Alveja iedarbojas uz asinsriti. Tā stimulē asins cirkulācija, kā rezultātā uzlabojas arī ādas stāvoklis.

2. Diēta

Arī uzturs spēlē milzīgu lomu. Krūšu muskuļiem ir jākļūst vairāk blīviem, un tas ir iespējams tikai tad, ja jūs savā ēdienkartē iekļausiet daudz olbaltumvielu. Tāpat ir nepieciešamas minerālvielas, vitamīni un kalcijs. Ēdiet tomātus, kāpostus, brokoļus, burkānus, absolūti noteikti pārstājiet smēķēt un dzert kafiju!

3. Olīveļļa

Visi zina, ka olīveļļai ir daudz priekšrocību un vērtību. Tā padara ādu maigu un stingru. Veiciet masāžu ar olīveļļu katru dienu vismaz 2 minūtes.

4. Gurķi un olas dzeltenums

Gurķis bieži tiek izmantots kā līdzeklis sejas maskām. Bet olas dzeltenums satur daudz barojošas vielas, un tie abi kopā ādu padara ideālu. Sajauciet olas dzeltenumu ar sarīvētu gurķi, uzlieciet šo masu uz krūtīm un ļaujiet ievilkties 60 minūtes, pēc tam nomazgājiet. Dariet to katru dienu un jūs redzēsiet pirmās izmaiņas jau pēc nedēļas.

5. Peldēšana

Pat 30 minūtes baseinā nostiprina jūsu krūšu muskuļus.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem