Ja tu sapņo par skaistu augumu, ir regulāri jāseko līdzi tam, ko un cik daudz tu apēd. Jā, protams, teorijā to zinām mēs visi. Taču tas attiecas uz maltīti visas dienas garumā – arī uz vēlu vakariņu laiku, ne tikai brokastīm un pusdienām.

1. Vakariņās tu ēd pārlieku kalorijām bagātu pārtiku

Ja brokastīs augsts kaloriju saturs ir pieļaujams, un arī pusdienās, ja tu pēc tam apmeklēsi sporta zāli, varētu tā būt, tad vakariņās tas nebūt nav ieteicams. Priekšroku jādod pārtikai, kas satur maz kaloriju. Izvēlies, piemēram, salātus, tvaicētu vai grilētu vistas gaļu vai zivi un citus diētiskus produktus. Pārēsties pirms gulētiešanas ir vissliktākais, ko tu vari nodarīt savam organismam un, protams, ķermenim.

2. Tu vēl aizvien dzer pašgatavotus saldinātus dzērienus

Visi zina, ka nevajag izvēlēties dzērienus ar augstu kaloriju saturu. Bet bieži vien ikdienas uzturā mēs aizmirstam, ka pašu gatavotie morsi un dažādi vārīti ogu dzērieni tāpat satur ļoti daudz cukura! Izvēlies ūdeni un tavas bažas, kā saskaitīt glāzē kalorijas, būs pagātne.

3. Tu uzturā lieto maz zupas

Viens no labākajiem variantiem, ko var pagatavot vakariņās ir – zupa! Piemēram, dārzeņu biezzupa, kurā ir daudz mazāk kaloriju, nekā dažādos salātos ar treknām mērcēm!

4. Tu neēd vakariņas

Izlaist vakariņas nevajag. Pirmkārt, tas palēlina tavu vielmaiņu. Otrkārt, ja tu nepaēd vakariņas pēc garas dienas, savam organismam tu nodari pāri. Un, visbeidzot, ja tu dienas gaitā neuzņēmi pietiekoši daudz kaloriju un pavisam tās neuzņem vakarā, agri vai vēlu tavs organisms sāks streikot.

5. Tu joprojām ignorē brokastis

Kā zināms, brokastis ir viena no svarīgākajām ēdienreizēm, par to nenogurdināmi stāsta kā dietologi, tā fitnesa treneri, tā ārsti. Un tik un tā, daudzi to ignorē. Kāds nepaspēj paēst no rīta, kāds cits kavē darbu, bet vēl kāds saka, ka viņam no rītiem nav apetītes. Un tomēr, ir jāiemācās ēst brokastis, jo tas gan paātrina vielmaiņu kopumā, gan nodrošina organismu ar nepieciešamajām uzturvielām. Tieši šo, brokastu laikā “apēsto” enerģiju organisms iztērēs dienas gaitā un nepārvērtīs to taukos.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem