Svara zaudēšana caur laikiem bijusi aktuāla tēma, un skaidrs ir viens, primāri tā ir īsta prāta spēle. Savā būtībā tieši prāts ir tas, kurš vai nu mums ļauj, vai neļauj sasniegt nospraustos mērķus. Tādēļ ir svarīgi saprast, ko mēs paši sev cenšamies ieskaidrot, un iestāstīt brīdī, kad cenšamies nomest svaru, vai vienkārši uzsākot ko jaunu.

Lūk, 5 frāzes, par kurām būtu jāaizmirst, ja vēlies nomest lieko svaru!

1. “Es nekad nesasniegšu savu ideālo svaru”

Ja vēlies nomest svaru, nekad nesaki nekad. Jā, šo frāzi ir ārkārtīgi viegli izteikt, tomēr, jo vairāk tai tici, jo gūtāks būs tavs ceļš uz mērķi. Tā vietā, lai teiktu, ka nekad neko nespēsi, motivē sevi un norādi, ka vēl neesi tur, kur vēlies būt, bet esi ceļā uz to.

2. “Man nav laika fiziskajām aktivitātēm”

Šī frāze vairāk norāda uz to, cik ļoti nemāki plānot savu laiku. Jo vairāk plānosi un disciplinēsi sevi, jo vairāk laika būs tam, ko vēlies darīt. Jautājums ir, cik ļoti tu vēlies to…

3. “Man ir lēna vielmaiņa, kas neļauj man zaudēt lieko svaru”

Esi pavisam atklāta pret sevi – šī frāze tev tiešām palīdz? Vai tomēr, to izvēlies kā atrunu, ka tavs svars stāv uz vietas? Svarīgi ir saprast, vai tu jau tagad dari visu, kas tavos spēkos, lai sasniegtu mērķus un vai ir vēl kaut kas, ko vari izdarīt, nevis meklēt atrunas, kuras nebūt tev nepalīdz. Pārliecies vai tavs uzturs ir sabalansēts, un fiziskās aktivitātes atbilstošas. Ja tā nav, tad vielmaiņa noteikti nebūs pie vainas.

4. “Apkārtējie sabotē manus pūliņus nomest liekos kilogramus”

Neviens tevi nespiež notiesāt lielu šķīvi ar ceptiem kartupeļiem, majonēzes mērci un eļļā ceptu vistu. Citu vainošana nespējā sevi kontrolēt un mērķtiecīgi iet uz kāroto, ir absolūti lieka un nevajadzīga. Tikai un vienīgi tu pati esi atbildīga par to, ko ēd un dari, lai nomestu lieko svaru.

5. “Man trūkst enerģijas un spēka, lai sportotu”

Jā, pēc aizvadītas garas darba dienas, saprotams, ka trūkst enerģijas un viss, ko vēlies ir iekrist gultā, kājas izceļot gaisā. Cilvēki, kuri mērķtiecīgi iet uz to, lai nomestu svaru, ir izzinājuši, kurā laikā tiem ir visvairāk enerģijas. Piemēram, liela daļa savas aktivitātes izvēlas veikt tieši no rīta. Tādēļ atrodi savu “labāko” un enerģijas piepildītāko laiku un velti to sportošanai.

Ieteikums: neaizmirsti par pilnvērtīgu miegu un veselīgu, uzturvielām bagātu ēdienu.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem