Kokteilis
Dzīvo

4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot0

Foto: PN/ Scanpix/ LETA

Ne visi cilvēki gūst gandarījumu, ja ir jāapmeklē sporta zāle vai jāskrien. Šie ir izplatītākie veidi, kādi palīdz cīņā ar lieko svaru. Ko darīt tiem, kam nepatīk ne skriet, ne apmeklēt trenažieru zāli?

Izrādās, risinājums ir, turklāt ļoti viegli izpildāms teju katram no mums!

Lūk, 4 padomi, kas palīdzēs zaudēt lieko svaru bez īpašas piepūles:

1. Dzer daudz ūdens

Ilustratīvs attēls
Foto: Pixabay

Nav nekā vienkāršāka kā uzturā palielināt ūdens patēriņu. Gluži vienkārši visur, kurp tu dodies, nēsā līdzi ūdens pudelīti. Dzer – pārējo tavā vietā izdarīs tavs organisms. Daudz un dažādi viedokļi eksistē par to, cik daudz ūdens dienā ir jādzer. Tomēr precīzu ciparu nosaukt nevar – vidējais ūdens patēriņš dienā ir 2 litri. Ja vēlies dzert vairāk – dzer. Nesanāk izdzert tik daudz, neizdzer, tomēr orientējies uz šo ciparu. Ūdens paātrina vielmaiņu, plus bieži vien nomāc bada sajūtu.

2. Sakārto savu ēdienkarti

Foto: unsplash

Te nav citu variantu. Ja tu vēlies zaudēt svaru, tev noteikti ir jāēd pareizi. Uzturs ir vissvarīgākais stūrakmens. Pat, ja tu daudz trenējies, bet tavā uzturā ir “kļūdas”, rezultāts nebūs ideāls. Izslēdz no savas ēdienkartes neveselīgos produktus, un aizstāj tos ar augļiem, dārzeņiem, gaļu un zivīm. Ja tu patiešām vēlies zaudēt liekos kilogramus, tas nozīmē, ka tev ir jāapēd mazāk, nekā tu patērē – jābūt kaloriju deficītam. Patiesībā tieši tik vienkārši!

3. Kur vien vari, dodies ar kājām

Foto – Fotolia

Personīgais auto, protams, ir forši un komfortabli – protams, neskaitot laiku, ko tu pavadi sastrēgumos, kā arī cik naudas izlej degvielā. Pamēģini dažās situācijās nomainīt braukšanu automašīnā pret pastaigu. Tu ne tikai ieekonomēsi naudu par degvielu, bet arī zaudēsi uzņemtās kalorijas un tā rezultātā – arī lieko svaru. Pastaigas laikā normālā solī 30 minūšu laikā var sadedzināt 100 kalorijas.

4. Izgulies

Publicitātes foto

Ievēro veselīgu miega režīmu: naktī guli 7 līdz 9 stundas, un vēlams, ka tu dodies pie naktsmiera vienā un tajā pašā laikā. Miegs ir ļoti svarīgs posms svara zaudēšanā un pareizā organisma darbībā.

LA.lv