Ticiet vai ne, bet jums tik ierastā mājas uzkopšana vai trauku mazgāšana, palīdz sadedzināt kalorijas!

1. Trauku mazgāšana (40 minūtes). Protams, praktizēt šādu “fitnesu” ne katram ir pa spēkam, turklāt arī diez vai atradīsies tik daudz netīru trauku… Taču, ja plānojat ģenerāltīrīšanu virtuvē – šim vajadzētu nostrādāt.

2. Matu ieviedošana (35 minūtes). Fēns, izrādās, var aizstāt hanteles! Tiesa, tad jums ir jābūt garu matu īpašniecei, lai tik ilgu laiku būtu, ko žāvēt…

3. Mēbeļu pārbīdīšana (30 minūtes). Šī ir jauka ideja, it īpaši, ja iepriekšējais istabas iekārtojums ir šķietami apnicis.

4. Bērna iemidzināšana (25 minūtes). Šī nodarbošanās ir ne tikai noderīga, bet arī mīļa un patīkama. Ieaijāt bērnu miegā nav viegli, tomēr ikreiz, kad mazulis prasīsies klēpī pirms miega, atcerieties, ka tas ir gan patīkami, gan lietderīgi.

5. Telefona saruna (35 minūtes). Kuram gan nepatīk runāt pa telefonu? Protams, kalorijas sadegs vienīgi tad, ja sarunas laikā arī staigāsiet, nevis sēdēsiet dīvānā…

6. Dejas (20 minūtes). Šis ir ļoti labs un patīkams kardio treniņš! Dejošana viennozīmīgi palīdz tikt pie kārotā auguma ātrāk.

7. Pastaiga (20 minūtes). Ja jums vakarā jādodas uz veikalu pēc iepirkumiem, apsveriet domu nebraukt ar auto, bet doties uz tuvāko veikalu kājām.

8. Iepirkšanās (60 minūtes). Nesteidzīga pastaigāšanās pa veikaliem, izrādās, arī var sadedzināt kalorijas! Turklāt tam ir arī bonuss – tiem, kam patīk iepirkties, iespējams, sanāks arī sevi palutināt, nopērkot sev kaut ko jaunu.

9. Darbi dārzā (25 minūtes). Jebkurš darbiņš dārzā ir labs treniņš jūsu augumam. Un šī darbošanās ap dobēm vai zāles pļaušana, starp citu, ne ar ko nav sliktāka par nodarbībām sporta zālē.

10. Drēbju gludināšana (40 minūtes). Šis ir viens no visnīstamākajiem katras mājsaimnieces pienākumiem, bet kā izrādās, var būt arī noderīgs.

11. Pastaigas ar suni (25 minūtes). Jūsu četrkājainais draugs neļaus jums atslābt ne mirkli. Viņš jūs vilks aiz pavadas, nesamazinot tempu. Toties jūs pēc tam par to viņam varēsiet pateikt paldies!

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem